KONTAKTUJTE NÁS

mrazek BB, ZA, NR, TN
Ing. Mário Mrázek
Mobil: 0917 233 640
mmrazek@anatex.sk
danisovicova BA, TT
Katarína Danišovičová
Mobil: 0917 233 654
kdanisovicova@anatex.sk
kavuliakova BA, TT
Marcela Kavuliaková
Mobil: 0917 233 657
mkavuliakova@anatex.sk
chomik KE, PO
Ján Chomík
Mobil: 0918 115 258
jchomik@anatex.sk
REKLAMNÉ PREDMETY PRE KAŽDÉHO

KATEGÓRIE BLOGU

Kalendár = 365 dňový reklamný maratón Vašej značky


Jedným z najčastejšie používaných a nadčasových reklamných predmetov je kalendár, ktorý už desaťročia slúži ako cenný prostriedok na podporu firemnej značky. Aj v dobe digitalizácie je tu stále s nami, používame ho na sledovanie schôdzok, pripomína nám dôležité udalosti a celkovo slúži ako užitočná a praktická pomôcka v našom každodennom živote. Nehovoriac o tom, že motívy kalendárov nám bezpochyby skrášľujú a zútulňujú buď pracovisko, alebo domácnosť.

Každý deň na očiach

Nie je ťažké pochopiť, prečo reklamný kalendár predstavuje tak veľkú reklamnú silu. Stačí popremýšľať o tom, koľkokrát denne sa pozriete na kalendár. Podľa štúdie, ktorú vykonala Advertising Specialties Institute - 76 % ľudí, ktorí dostali ako propagačný predmet kalendár, ho hneď umiestnili na dobre viditeľné miesto, čo znamená, že názov spoločnosti a logo bolo viditeľné 365 dní v roku!

Nástenný kalendár 2014 ForceMalé umelecké diela

Kalendáre nám už prídu celkom bežnou súčasťou nášho života a ani nám nenapadne, že sú to vlastne malé umelecké diela. To, že dokážu skrášliť každú stenu či priestor a vniesť doň dokonca meno alebo posolstvo vašej firmy či organizácie ja pre každého samozrejmé.

Ale prečo umelecké diela? Kalendáre nevznikajú náhodným, alebo amatérskym odfotením okolia. Sú výtvorom umeleckej fotografie, alebo reprodukciou známych a významných umeleckých diel, ktoré v prípade originálov by stáli neskutočné peniaze. Mnohé z fotografií si vyžadujú zložitú a prepracovanú kompozíciu, alebo nápad, aby záber vyšiel čo najkrajšie. Často treba na ten pravý moment čakať hodiny, dni a možno aj mesiace. Nafotiť zvieratká v tej pravej pozícii je tiež riadne umenie, nehovoriac o samotnom umení aranžovania kvetov. Veteráni sú bezpochyby historické umelecké diela. O krásach ženského tela nemusíme zrejme nikoho presviedčať. Fotením sa to nekončí.

Umeleckí grafici musia kalendár dopracovať do dokonalosti. Nejde tu len o samotné zobrazovanie obrázkov, ale aj dní, mesiacov a aj mien. Za minimálnu cenu tak každý z nás získava v kalendári 12 výnimočných umeleckých diel, ktoré by sme si v originálnej verzii asi nevedeli všetci dovoliť kúpiť.

Nástenný kalendár Gustav KlimtKalendár s vlastnou grafikou

To, že propagačný kalendár vie poskytnúť informáciu o tom aký je deň a mesiac už viete. Čo by Vás ale mohlo ešte zaujímať je, že si s jeho pomocou môžete vytvoriť vlastnú identitu Vašej spoločnosti. Áno, tak jednoduché to je! Kalendár má predsa dvanásť mesiacov.

Môžete upraviť každú jeho stránku, ako len budete chcieť. Definujte filozofiu a účel svojho podnikania, vytvorte centrálnu tému pomocou obrázkov, vyšperkujte si každý mesiac vlastného kalendára podľa Vašich predstáv. Napríklad, ak sa Vaša spoločnosť zaoberá cestovým ruchom, použite fotografie populárnych dovolenkových destinácií. Môžete pridať aj fakty o Vašej spoločnosti, zvýraznite tým, čím sa líšite od konkurencie alebo prečo Vám záleží na klientovi a jeho pohodlí.

Stolový kalendár PanelákVyznačte si v kalendári, že je čas kúpiť si reklamný kalendár

Obdobím na darovanie kalendárov svojim klientom, alebo zamestnancom, býva koniec roka. Najlepší čas je určite koniec novembra a začiatok decembra. Nenechávajte si výrobu alebo výber na poslednú chvíľu! Kalendár Vás bude prezentovať celý rok, premyslite si preto, aký kalendár to má byť, čo vás najviac vystihuje, čo očakáva Váš klient alebo zamestnanec. V neposlednom rade, nečakajte, že ponuka v decembri bude rovnako pestrá ako v októbri. Tak prečo si nevybrať kalendár podľa Vašej predstavy na začiatku sezóny, ako kupovať v decembri niečo s čím sa nestotožňujete?

Ďalšia vec je potlač kalendára. Samozrejme Vaše logo sa pravdepodobne od minulého roku nezmenilo, ale čo napríklad nejaké motto, alebo citát k Vašej značke, nechcete ho inovovať, alebo obmeniť? Premyslite si dôkladne grafiku akú chcete prezentovať, nie je nič horšie ako pozerať sa na nedotiahnutú a odbitú robotu celých 52 týždňov v roku. V skutočnosti môžete objednať kalendáre už na konci leta alebo začiatkom jesene.

Náš tip: Ak nemáte čas a možnosti na vlastný návrh kalendára, nie je žiadny dôvod na obavy. Ponúkame široký výber reklamných kalendárov, ktoré sú rôzne tematicky ladené a každý si určite nájde to svoje. Či už je to umenie, príroda, šport, hobby, fauna, flóra, atď... S takou rozsiahlou ponukou typov a formátov kalendárov sme presvedčení, že reklamný kalendár je ideálny pre Vás a Vaše obchodné potreby!

Autor: Ing. Vladislav Klajban, Anatex, s.r.o. – Reklamné predmety.

BLOG

blog1 blog2 blog3

Ako, prečo a kedy fungujú reklamné predmety?

Aké reklamné predmety vybrať?

Zaujímavosti o brandingu, potlači a grafike

NESTRÁCAJTE ČAS, ZAVOLAJTE NÁM

mrazek danisovicova kavuliakova mrazek
Banská Bystrica, Žilina
Ing. Mário Mrázek
Mobil: 0917 233 640
mmrazek@anatex.sk
Trnava, Bratislava
Katarína Danišovičová
Mobil: 0917 233 654
kdanisovicova@anatex.sk
Trnava, Bratislava
Marcela Kavuliaková
Mobil: 0917 233 657
mkavuliakova@anatex.sk
Košice
Ján Chomík
Mobil: 0918 115 258
jchomik@anatex.sk