Zaujímavosti o brandingu, potlači a grafike
Správne nadizajnované logo na reklamnom predmete zvyšuje jeho úspech
Tak ako dobrý prezentačný leták, alebo web stránka, aj vaše logo a informácie umiestnené na reklamnom predmete by mali byť upravené a použiteľné. Nie je veľmi vhodné „natlačiť" celé kontaktné údaje vrátane adresy napríklad na pero. V niektorých prípadoch sa ani samotné logo na ne nezmestí. Dbajte na to, aby vaše logo na reklamnom predmete vyniklo.
Branding technológie
Branding slúži na to, aby sa akýkoľvek „bežný" reklamný predmet stal práve reklamným predmetom, teda nositeľom loga alebo vášho posolstva. Branding doslova znamená značkovanie, samozrejme logom spoločnosti, produktu, alebo sloganom a prípadnými kontaktnými údajmi.
Ak vaše logo neukážete svetu, akoby vaša firma ani nebola
Ak už ste sa rozhodli používať reklamné predmety, treba klásť dôraz aj na vaše meno. Logo by nemalo chýbať na žiadnom vami darovanom reklamnom predmete. Darovať darčekový kôš môže priniesť svoj efekt, ale zabudne sa naň po poslednej čokoláde, alebo ak sa aj nezabudne, zostane v povedomí len vo veľmi úzkej skupine ľudí. Logo a meno vašej firmy sa musí šíriť ďalej. Len v tom prípade sú financie do nich vložené využívané efektívne.
Sieťotlač - história a súčasnosť
Sieťotlač, v základnej podobe ako ju poznáme dnes, vznikla v Číne približne v 10. storočí pred naším letopočtom. Ide o najstaršiu tlačiarenskú technológiu, ak nerátame technológiu odtláčania ľubovoľného predmetu namočeného do farby na predmety. O jej vznik sa pričinil nemalou mierou technologický rozmach tejto krajiny a dopyt po dekoratívnej úprave rôznych textílii vrátane hodvábu.
Razba – slepotlač
Určite ste už niekedy držali v rukách predmet, ktorý bol označený razbou. Pôsobil elegantne, dotyk s ním bol príjemný a ak išlo o dokument, dodával mu vážnosť . Razba patrí medzi najstaršie technológie a my vám radi prezradíme niekoľko zaujímavých informácii.
Tampotlač - história a súčasnosť
Priemyselná revolúcia v 18. storočí a s tým súvisiaci štart konzumného spôsobu života viedol k zvýšenému dopytu po vreckových a náramkových hodinkách. Nová trieda pracujúcich požadovala tovar dostupný dovtedy len pre vyššiu triedu. Hodinárske firmy vo Švajčiarsku zachytili tento trend a začali produkovať vreckové hodinky v masovom meradle pre anonymného zákazníka.
Kníhtlač - dedičstvo pána Gutenberga
Keď sa povie kníhtlač, každému napadne meno Gutenberg. Bol to práve on, kto v 15. storočí vynašiel mechanický spôsob rozmnožovania textu známy ako kníhtlač. Aj keď sú krajiny, ktoré si robia právo na tento vynález, Gutenberg je chápaný ako otec tejto technológie, ktorá sa stala neoddeliteľnou súčasťou kníh.
Digitálna tlač - lacno, rýchlo od jedného ks
Pod pojmom digitálna tlač chápeme tlačovú technológiu, ktorá umožní bez ďalšieho medzikroku vytvoriť tlačový výstup. Objavila sa na rozhraní 80. a 90. rokov 20. storočia, takže patrí medzi najmladšie tlačové technológie.
Ofsetová tlač - kvalitne a čím viac, tým lacnejšie
Ofsetová tlač je jedna z najmladších tlačiarenských techník. Má univerzálne použitie a aj preto je vo svete najpoužívanejšou. Jej názov je odvodený z anglického výrazu off-set – nepriama tlač, resp. z pojmu set-off – obťah.
Guinessov rekord
v reklamných predmetoch prekonaný
o 234,77 m
Zápis do Guinessovej knihy rekordov sa objavil aj v nezvyčajnej oblasti - v reklamných predmetoch. O nový rekord sa postarala nemecká firma vyrábajúca písacie potreby, keď odprezentovala najdlhšiu ceruzku na svete.